fredag 8. april 2016

Pollys Tearoom

Noen drømmer om å reise til Miami beach, eller besøke Disney world eller pyramidene i Gaza.
Been there, done that...
Nå drømmer jeg om å besøke Pollys Tearoom i Halden.


Jeg har i mange år drømt om å kunne starte opp noe liknende dette.
Men jeg har vel innsett at det bare blir med drømmen.


Istedet nyter jeg disse bildene, mens jeg venter på den dagen jeg får mulighet til å reise hit.


En vakker dag skal jeg sitte ved et av bordene her 
med noe godt i koppen og en nybakt kanelsnurr på asjetten.


Dette er Polly. 
De aller fleste i Grimstad vet sikkert hvem hun var.
To av hennes døtre har fulgt drømmen sin.
 For to år siden startet Hanne og Rikke opp Pollys Tearoom til ære for sin mamma.







Det er så utrolig nostalgisk vakkert at jeg nesten får tårer i øynene bare av å se på bildene.
Jeg har i mange år fulgt Hanne i bloggene hennes. 
Først Hannes Dagbok, og senere Vintage interior.
Hun har vært min største inspirasjonskilde til innredningen av mitt eget hjem.


Jeg er overbevist om at et besøk hos Pollys Tearoom 
er en like stor opplevelse både for ganen og øynene.





Så, er du på tur forbi Halden, så vet du nå hvor du bør legge inn en liten pause.



Gratulerer så mye med vel overstått 2 årsdag!
Og hvis noen andre har noe å feire, så kan dere bestille disse fantastiske kakene til festen.

Håper de snart finner ut at de skal åpne en filial i Grimstad.

Alle bildene er er lånt med tillatelse fra Pollys Tearoom.
Vil du se mer, så finner du det på 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar