fredag 26. august 2016

Høsten er her

Det er ikke til å komme unna.
Sommeren er ferdig, og høsten står for tur, med all kosen det innebærer.
For meg, fyr i peisen, levende lys, varm te, pelspledd og interiørblader.


Vi måtte bare tenne opp i peisen i går kveld.
Nå er det jo ikke kaldt, selv om det er mørkt og vått ute,
så vi fyrte med både ytterdøra og stuevinduet åpent.
Men skikkelig koselig var det.


Nå er ikke jeg så glad i masse farger i interiøret, 
men når jeg kan gå ut i hagen og hente slike fargeklatter, så gjør det meg glad.


Jeg liker veldig godt sterke farger i små doser.
For ikke å snakke om lukta de sprer i stua.
Og når jeg har fått min dose farger, så kan jeg bare flytte de ut på trappa.
Tomek laget det så fint rundt inngangen i fjor.
Det skal jeg vise bilder av i neste innlegg.
Den plassen er aller koseligst om høsten, så jeg har ventet med å skrive om det.





Disse bildene trenger ikke så mye tekst, men med dette vil jeg bare ønske alle en fin høst.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar