mandag 29. august 2016

Jeg har vært på jobb i dag

Etter å ha vært mer eller mindre ute av arbeidslivet i nesten åtte år,
gjør jeg nå et nytt forsøk på å komme tilbake.
Som de fleste andre, sliter jeg med litt av hvert, og er nå på avklaring gjennom nav.
Det er begrenset hvor mye jeg klarer, men jeg gjør mitt beste,
så får det være godt nok.

Jeg har begynt å jobbe for Øygardens institutt.
Det er et aktivitetssenter for hjemmeboende mennesker med demens.
På instituttet kommer de seg ut og de reiser ofte på turer og utflukter sammen.
De holder til på Bygdheim på Frivoll, men for å få inn litt ekstra penger til dette arbeidet,
har de nå startet opp en gjenbruksbutikk. 

Vi åpnet i dag, og de som tok turen fikk servert kaffe og nystekte vafler.


Vi holder til ved Grimstad vertshus.
Åpningstidene foreløpig er mandag til fredag 11.00 - 16.30.
Og når flagget henger ute på veggen.


 Jeg tok noen bilder av skattene som var å finne her i dag, men det blir hele tiden skiftet ut.



 







Hvis noen vil donere ting til inntekt for instituttet, så tar vi gjerne imot i åpningstiden.


 Her er masse fint, så kom gjerne innom for en titt.


Les mer om instituttet på facebook.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar