lørdag 5. november 2016

MammaogSagakosedag

Saga har lenge hatt lyst til å gå på kino, men med temmelig tom pengepung, så har det blitt vanskelig.
Men endelig, i dag fikk vi det til.
Hun ønsker seg alt som har med Trolls å gjøre, og også klær står høyt på ønskelista.
Da fant jeg ut at fikk vi lage noe selv...
Vi fant frem en gammel singlet av min, og tusjer og satte i gang.


Hun ble heldigvis fornøyd, og satt og gliste mens jeg tegnet.
Det er DJ Suki som er favorittrollet hennes.


 Hun hjalp til å fargelegge selv.


Og hun ble kjempefornøyd med resultatet.
"Nå kommer jeg til å se ut som en superfan på kinoen!"


Jeg kan ikke huske hvor mange år det er siden sist jeg var på kino.
Lurer på om det kan har vært når jeg så Charlie og sjokoladefabrikken sammen med Stig Einar.


Dette var Saga sin andre kinotur.


Hun gliste fra øre til øre gjennom hele filmen, og lo høyt flere ganger.
Det gjør godt for mammahjertet det.


Hun hadde en slik trollsfigur fra før, og ønsket seg flere.
Vi kjørte derfor innom på europris, og hun brukte de siste pengene sine på to trollskapsler.
Hun ble litt skuffa når hun plutselig satt her med tre like figurer.
Men, men, sånn skjer.
Kanskje noen andre også har flere like så de kan bytte seg imellom.
Satser på det.
Skuffelsen varte heldigvis ikke lenge.
Nå babler hun i vei igjen, om glitterfisende og muffinsbæsjende troll.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar