onsdag 15. februar 2017

En av de fineste lydene i hele verden

- Når det går mot vår, og man kan høre snøen smelte.
Det sildrer og drypper overalt ute.
LOVE IT...!


Snø er fint på bilder, og gjennom vinduene.


 Og hvis sola skinner og det er varmegrader.

 

Men jeg hadde klart meg fint med snø kun fra lille julaften til første nyttårsdag jeg.


Men på en annen side, så hadde jeg jo ikke kunnet nyte lyden av smeltende snø så mye som jeg gjør da.


Et deilig syn å se at taket har sluppet ned istappene. 


For få dager siden var det istapper langs taket på hele forsiden av huset vårt,
og det var adgang forbudt på verandaen. 
Det rister godt i veggene her når disse faller ned.


Nå er det bare en igjen. Fantastisk! 
Jeg ser frem til å få taket fikset og isolert snart. 
Når vi fyrer inne, så går varmen gjennom taket og smelter snøen.


En dag eller to til med sol, så er nok alle istappene borte. 
Det er nesten så jeg får lyst til å begynne med vårrengjøring her.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar