mandag 3. april 2017

Det går seg til på verandaen

Tomek jobber sene kvelder, og jeg går rundt og tuster og pynter.


Her er det gjenbruk av gamle materialer, og litt nytt.
Men så flink som han er til å benytte gammelt, så blir det heldigvis ikke så mye å kjøpe nytt.


Dette var en gang en diger tuja. 
Denne stokken har vi store planer med, men det skal jeg ikke si så mye om nå.


Mens Tomek snekrer, har jeg benyttet de fine dagene til å vaske og ordne litt i utestua.


Gleder meg til å sitte her og kose meg på lange sommerkvelder.


Egg fra våre egne høner og vaktler, og et eggeskall og en fugleskalle jeg fant på plenen.
Kanskje en av kattene har hatt et herremåltid her...


Nå får vi bare se hvor lang tid det går før de turkise skinnene blir byttet ut med brune.
Enn så lenge er jeg fornøyd med litt farge her.


Og så er jeg himla fornøyd med den nye "døra", som egentlig er et dusjforheng.


Måtte ha med meg hjem en påskelilje fra butikken også.
Må jo ha litt gult nå som det snart er påske.


Denne fargerike krabaten nøt også varme solstråler i daybeden.
Takk og lov for zoom på kamera...
Den måtte desverre bøte med livet rett etterpå.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar