fredag 19. mai 2017

Bedre sent enn aldri

Vi pleier å ha påskeeggjakt her hvert år.

 

Alt var klart, og massevis av godteri var kjøpt inn i god tid før påskeaften.


Men så havnet jo Saga plutselig på sykehuset.


Det førte til litt forandringer i planene, og eggejakten måtte utsettes.


Jeg måtte også tenke litt alternativt.


Jeg kunne jo ikke gi henne like mye godteri som hun har fått tidligere.


Så jeg kjøpte inn en hel del viskelær som hun samler på.


Så endelig var alt klart, nesten en måned for sent, men pytt, pytt.
Hun har spurt mange ganger når vi kunne gjøre dette, og i dag fikk vi omsider gjort det.


Tror faktisk hun synes det var mye gøyere å få noe hun kunne samle på istedet for bare godteri.


Når alle eggene var funnet løp hun inn i stua for å åpne de.
25 egg ble gjemt i år, så det ble et fint tilskudd til samlingen hennes.


Hun ble fornøyd med fangsten fra eggene, og Tomek og Stig Einar ble fornøyde med alt godteriet.
Håper hun samler på viskelær til neste år også, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal finne på.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar