fredag 5. mai 2017

Det nærmer seg med stormskritt

Innimellom så lurer jeg på om vi rekker å bli ferdige med alt vi må.
Hagen og terrassen er overhodet ikke klare for festligheter enda.
Det er mye som skal fikses, snekres, ryddes, males, plantes og klippes, 
men om tre små måneder må alt være på stell her.


Vigsler er booka, innbydelser er sendt ut.
Maten er ferdig planlagt, sammen med de fleste kakene.
 Det blir en god miks av norske og polske tradisjoner.


Klær og sko er på plass, og sitter nesten som det skal.
Et par kjoler som må legges opp litt, bare.


Saga har fått drømmekjolen sin, og gleder seg til den store dagen.


Som dere kanskje skjønner kommer det til å gå i blått og hvitt her.


Jeg har samlet lenge på serviser i disse fargene.
Gleder meg masse til å dekke festbordet med dette.
Jeg har hatt noen prøvedekkinger allerede, og det blir kjempefint.


Nostalgi, litt glamour og røff rustikk. Midt i blinken for oss. 


Disse vasene er selvsagt med.
Jeg er usikker på hvor mange jeg har, men det er ikke få.
Jeg fikk to stykker av bestemor når jeg var liten, og siden så har jeg elsket de.
Har ikke klart å gå forbi de når jeg ser de i bruktbutikker.


Svarfristen har jo enda ikke gått ut, men endel har svart allerede,
så i dag begynner jeg på bordkortene.


Vi gleder oss, og håper å se mange av dere her.
❤ 12.08.2017 ❤




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar