onsdag 21. juni 2017

Vi rykker stadig nærmere mål

Vi, eller egentlig Tomek har utrolig mye å styre med her.
Jeg hjelper til der jeg kan, men har egentlig ikke så mye å bidra med, annet en små syssler.
Han bygger på terrassen, og det blir så fint.

 
Han finner lure og flotte løsninger på det meste.
Gleder meg til å vise bilder når det er litt mer ferdig, og vi har fått ryddet opp.


Her er en av tingene han har mekket.
Vi kjøpte tre slike vegglamper gjennom facebook, men han har gjort de om til stålamper.
Disse kommer på rekke og rad over den ene delen av terrassen.
Mens han styrer med slike prosjekter i tillegg til snekringen, så har jeg pusset opp denne vogna.


Den ble gitt bort på facebook, og jeg så straks potensialet i den.
Jeg fant frem skrape og maling, og fikset den opp.


Sånn ble den!
Er kjempefornøyd med resultatet.
Den skal brukes til enten drink- eller snackbar i bryllupet vårt.


Jeg har også fått beiset denne hagebenken som jeg fikk av min onkel.
Den er gammel, men ny, laget av min oldefar.

 
I dette avisutklippet fra 1983 står det at han laget hagemøbler i snekkerverkstedet sitt,
men akkurat når benken min er laget vet jeg ikke.
Den har lagt på trevet på Naudenes siden den ble ferdig for kanskje 35 år siden, 
men nå har den funnet sitt hjem på Krossvoll.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar